Wednesday 14 September 2011

selamat hari raya !

hye !
selamat hari raya weyh. dah lame gila gila tak online and tak update blog. baru hari nie aku online. malas nak online je sebenarnye . haha . kalau nak online , hari hari aku bole je online. wtv lah kan ? sekarang nak cite pasal raye bukan pasal online.
raye tahun nie bg aku biase biase je bebanding last year. last year lagi meriah lahh !
uma nenek pon sunyi je. raye macam tak raye je ouh .
tapi ade yang meng-happykan aku. raye kelima kott , kalau tak silap lah , family amy datang beraya kat uma mak aku . hee :D seronok ! mak masak agak banyak lah tapi masakan simple jee. nampak mak abah die macam suke je mak masak. tapi yang tak bestnye , sekejap sangat dorang kat uma tuh. ade rezeki insyaallah family die nak datang uma aku lagi. hee :D mmg aku tak sabar nak tunggu kedatangan mereka. haha ..
sekarang aku nak serang uma mmber mmber tapi dorang cam tuii ! jarang ade kat uma ouh. open house pon tak ajak. mane lah nak ingat aku kann . .

untung korang : weyh , open house ajak lah aku ! aku akan pegy kalau dapat duit raye jerr !
haha .. tuu je la pon yang aku nak cakap. macam dah takde topik je.
" renjet sikit renjet sikit " nak blaa . :)

No comments:

Post a Comment