Sunday 25 September 2011

blog saye

nak sedeh sedeh jap (taksedehponsebenarnye)
ehem ehem , tolong fahami saye. (takpakse)
blog aku weyh , sedeh doe tengok blog aku nie.
dah lah simple (akusukesimple)
citer cam ntah pape plak kan. andddddd , korang kene tahu , 
brape lah sgt hamba allah yg FOLLOW aku nie.
sedeh tengok tang foolow tu je pon.
yela , orang lain bukan main banyak lagi yg follow follow.
tengok lah aku punye , tuu , kat kiri tu haa.
sikit kan ? kan ? kan ?
nampak sgt lah tak best blog aku nie doe. haha :)
(mintak simpati)
takpe lah , nak buat camne kan , kene lah terima 
yang blog aku nie tak hebat. tapi oke pe ,
atleast ade dari takde. walaupun blog hampeh.

terima kasih bebanyak kat korang yang sudi follow blog aku.
muuaahhkkss untuk korang *tetiba
(ganas bunyi ciuman tu)

bergoyang i follow i follow , bergoyang i follow i follow , bergoyanaaaaanngg~ i follow.
jadi , follow lah blog saye.
terima kasih kawan kawan :)

*takpasalpasal*

No comments:

Post a Comment