Friday 23 September 2011

onitsuka tiger pink

eh eh , meh sini , aku nak citer pasal kasut plak .
meh lah singgah singgah kat sini .

korang tahu yang aku ade beli satu onitsuka nie .
but warna purple lah .
ade je kat blog aku nie . but tak sure tajuk ape. korang gy lah usha sendiri. aku macam nak sgt sebab die purple. jap jap , aku upload. senang nak usha . tak yah lah korang gy tgok kann ?

haa , yang nie aku punye.
cantik kan ? (perasan)
oo, usha lah kat album fb aku. hee :D 
"promot"

oke lah , bukan aku punye yang aku nak cite cite nie .
aku nak kecoh kecoh , hari tu aku gy masok balik kedai yang aku gy beli onitsuka purple tuu. (studio R , mid valley ) korang tahu , warna purple dah takde .
tapi aku cam nak apa yang aku nampak tu.
warna pink kott.
haiishh , asal lah harga kau sampai 3rat. kalau lah seratus je ,
mmg aku dah beli kot yang pink nie.
aku nampak jee yg pink tuu , aku terus macam " b , pink kott :D sambil tersengeh"
amy terus macam "takde takde" :)
haha. sebab yang purple tu die yang tolong belikan . hee :D
bukan lah aku kikis duit die pon , kitorang mmg selalu macam nie.
kitorang suke share duit.

pape jela kan , aku nak korang tgok yang pink tuu,
upload jap. ( cari kat google )

lawakan ?
haish , pink and purple dah lah warne yang aku cintai gile seyh ..

macam nak jugak je.
tengok jela ape yg jadi kann .
ntah beli ke tak . 
haha :)
(mengharapkan)

No comments:

Post a Comment