Thursday 29 September 2011

nak butik sendiri

motif aku letak gambar nie ?
hm , aku pon tak pasti. tapi , kemungkinan besar aku akan dapat
model secantik die and mane lah tahu aku ade bakat untuk mereka cipta
pakaian macam baju yg die pakai tuu.
sape tahu kannn~
*mmg tak lah aku ade butik sendiri

tapi rasenye tak salah kalau kite hanye berangan,
cuma jgn melebeh lebeh sudahlah.
kelakar plak bile aku teringat time skolah dulu.
aku ngan mmber aku sorang nie, selalu berangan nak ade butik
sendiri. haha.lepas SPM je, kitorang terus gy cari keje.
and aku dapat butik, die pon same.
mmg itu lah kot minat kitorng. *mane tahu dapat

chopp chopp , aku rase cam nak bg tau korang , 
aku teringin nak bukak butik sendiri , and dalam butik aku tu,
akun nak pakaian yg style korea korea gitu .
haha :)
*angan2 nak tinggi je.

huish ! macam best je kan kalau ade butik sendiri.
citarasa semua sendiri.
ade plak korean style kan ? mmg perhh .
haissh , bestnye .

kawan kawan , sila lah dtg ye ke butik saye .
kawan kawan punye harge , aku akan bagi harge chantik.
tapi kalau setakat bila sehelai je , taknak lah aku bg murah.
*kedekott



yg bertudung pon sila lah ke butik saye :)
*angantaksuda 






bole lah tu .
cukup lah kot pakaian dari butik saye .
singgah tau ?
*berangan memanjang

No comments:

Post a Comment