Friday 23 September 2011

kene marah



tadi , aku kene MARAH ngan amy.
alaa, b tu kecoh je nak marah marah orang.
hehe :D

tapi sekarang aku macam biarkan je kalau die marah marah. tak baik lawan cakap org TUA. ikotkan jela ape yang die cakap. kang kalau berbunyi kang die terus letak phone. baik dengar je suara die dari tak dengar lansung. walaupon marah kann . 

aku macam taktau nak cakap ape , dah lah rindu. nak lah sembang lame lame .
tapi tersalah cakap plak. pastu terus .
"paappp !! " maka , terputus lah talian antare kami ditelefon. aku mcm argghhh ! tapi biarkan jela die. tengah penat kot . yg aku gy merepek bukan bukan asal. padan muka . *tetibe .

sedeh lah tak dapat nak sembang ngan die. dah lah takde kdit nak call balik. die kalau dah marah , jangan harap lah die nak call balik . mmg takkan lah . kau merayu lah macam mane pon kan , mmg tak lah die nak call. harapan lah . lain kali jgn cari pasal. nak tunggu die call esok baru lah dapat dengar suare die. nak taknak tunggu jela. pandai buat pandai lah ang tanggung wey .

sedeh  ~

No comments:

Post a Comment