Monday 19 September 2011

raya tak jadi + mid valley

sabtu lepas aku keluar dengan budak buntal :)
macam biase lah , budak buntal akan amek aku kat uma , simple saje naik moto sudah lah kan .
korang tau , tadi dari damansara nak ke mid , aku rase macam cepat gile je sampai .
sebelom nie aku tak penah plak rase secepat itu .
mmg rase macam kejap gile bab* .
tapi aku buat tak tau je , sebab takde lah jauh mane pon sebenarnye.

sampai sampai je kat mid kitorang terus gy beli tiket.
paham paham dah lah , mid kalau nak tgok movie mmg panjang lah pon nak kene tunggu.
ouh , nak korang tahu bnde nie, aku nagn budak buntal tu , dah dekat 4 tahun , lagi berapa bulan je nak 4 tahun. tapi bukan tu yang aku nak bgtau .
4tahu ngan die , aku baru 3 kali je tgok movie ngan die. haha :)
boleh kire weyh . kitorang akan tgok cerita yang betul betul rase nak gy tengok.
tapi ikot mood jugakk .

oke , balik pada topik asal kite , pasal ape tadi ? oo , time nak beli tiket.
bestnye pasal buntal tersayang si amy dani nie, die bole dikatekan sebagai teman gosip aku lah .
time kitorang berdua, kitorang akan tengok macam macam jenis orang and mula lah gosip bodoh bodoh .
lagi satu , kalau aku gile , aku akan tolong ngorat kan , mane mane minah untuk amy.
haa , bestkan ? :) bukan tu je , aku mmg suke kacau org .
korang tahu kan sekarang musin raye. kalau org pakai baju kurung gy mane mane pon aku tak pelik kott. tapi tadi ade sorang nie macam pelik gile gile. die pakai kebaya yang aku tak pnah jumpe , and bunge die kecik kecik pastu warne die macam terang gile gile and banyak warne kat baju die tu . 
aku mmg tak pnah nampak orang pakai baju kebaya tu seumur idop aku idop.
mmg lawak nak mampos weyh , macam orang asli . " opss ! "
aku ngan amy pon bahan lah , tapi takde lah teruk mane pon .
kaki bahan gak amy tuu. :)

eh , aku dah hampir melalut .
abaikan org " asli ' tuu .
hm , dah tgok raya tak jadi ? best lahh , die lawak jee.
ouh , tadi agak ramai lah jugak . penuhh and padat woo .
and macam tak bole bla lah gak cite tu . eh , korang tgok jela sendiri .
senang ! :) :) :) :)
(malas nak cite sebenarnye)

zapp , (pendek kan cite) abes je kitorang nak bla , tapi hujan . sekarang kan musim  hujan .
pastu terbantut lah niat kami nak bla .
kitorang sambung berjalan .
jap jap , macam ade benda nak bgtahu , tapi cam kurang igt je .
hm, hm, hm, hm . .
ouh ,igt dah :) ting ting ting .
amy tahu yang aku minat gile kat mamat sekor nie , mamat idong mancung tu. "zizan"
aku ade bgtahu die beberape hari lepas aku teringin gile nak jumpe zizan.
tau ape jadi tadi ? sure korang taktau punye .
amy nampak zizan and die bgtau aku die nampak zizan .
aku terus la glabah and tercari cari..
tapi macam siot gile gile weyh. zizan tak ade pon kat situ. time tu mmg aku bengang.
padan muke b kene  pukol ;)

jalan jalan and terus jalan pastu bla dari tempat tuh . * bosann .
bla bla and bla , kitorang pusing pusing lah kl . pusing kemana saje janji aku nagn amy :)

antare gelagat kami .







tiket kami :)




raya tak jadi !


sekian wassalam :)

No comments:

Post a Comment