Thursday 15 September 2011

takde tajuk !

haha :)
care tak tajuk aku kali nie ?
mesti korang pon pelik kan ? ade tak yang tertanya tanya ape aku nak share kali nie.
mesti blurr je muke, huh ! aku pon macam tengah takde idea ape yang aku nak cakap kali nie.
macam takde pape jee . tapi macam nak bg tahu smething . " konon penting "
macam nie , sebenarnye takde ape pon , tapi aku cam bosannnnn ! tu jee .
hurm , ajak amy jumpe die plak keje , pas2 hujan lah plak . mmg tak jadi lah nak jumpe. tunggu jela bile kitorang free. ape yang aku nak skarang nie , aku nak cari keje ,. aku dah bosan tahap gaban dah dok umaa. erggh ! mmg takde ape pon nak buat. bosan jeh . dapat keje yang cuti sabtu ahad sedap gak. itu pon kalau ade lah kan . mmg jarang lah nak dapat. kalau pikir cuti je bile lah nak dapat keje.
tengok jela ape jadi ngan aku !
haha :)
selalu cite aku bile ending je mesti pakai bla jekan ?
takde cakap pape pas2 terus choww . haha ..
kali nie aku nak ending gempak sikit " kott "
boomm kebabomm !
terima kasih kepada yang membaca :)
haha . oke tak ? kire oke lah tuh kan . lain dari yang lain.
ending orang lain takde letup ketup , aku punye kasi letup sikit.
boom boomm boomm !
oke oke , cukup . assalamualaikumm . .

No comments:

Post a Comment