Thursday 15 September 2011

futsal futsal !

hye hye .. 
entry kali nie macam takde ape sgt lah kott.
saje nak buat kecoh aku gy main futsal semalam. haha :)
bagi keluar peluh peluh. mane lah tahu kuruskan ..
yati lah yang teringin sangat nak main futsal. die ajak satu famiy die plak kann. aku jela mmber die yang ade kat situ. tapi macam tak puas sangat main semalam. dah lah cam kejap gile plak kan. bukan selalu pon dapat main futsal. . ouh , semalam ujan cam taknak stop jee.. lepas magrib aku mandi mandi sebab plan macam nak gy makan makan dulu kat uma bella. tapi macma tak jadi je. ( sorry bella ) tunggu yati lah lame sangat. huh !
lebih kurang pukul 9 cam tu yati sampai je and aku siap siap , usha usha gak ujan kat luwa , agak kurang lah . alhamdulillah ! :) tanpa memikirkan masalah , aku ngan yati pon terus lah ke destinasi yang sepatutnye. sampai je uma kakak die , kitorang kene tunggu . ntah ape yang die buat pon aku tak pasti, naseb lah tak lame kan . kalau tak dah macam " GRRRR "
oke , selesai suda tunngu kakak die kitorang pon jalan , mule mule kate nak gy main kat shah alam , pas2 subang , last last main kat pj jee. huhu.. nasib tak jauh mane.
malas lah nak cite time tgah main tuh . bukan ade ape sgt pon ..
nak di pendekkan cite , abes je maen futsal, kitorang gy minum jap pastu terus balik uma.

takde maknenye nak gedik gedik and gatal gatal oke ?!! ade ke orang pandang kalu tengah serabut, peluh peluh, and bla bla ? tak kott ! kan kan kan ? huh !

" lepas nie ajak lah main futsall lagi " :)
stylee !

No comments:

Post a Comment