Wednesday 10 August 2011

auww ! kene himpap !

E R R !!
macam mana aku nak bg tau korang perasaan aku time kene himpap malam tuh . 
huu ! sakit tak sakit lah sgt tapi bole tahan kebas lah ..
oke ..kejadian jadi 2 hari lepas kalau tak salah lah .
mase tu umah aku ade tetamu, tapi bkn sape pon , sepupu aku jgak. alaa , bella je pon . haha . cerita mcm orang jauh datang . hee :D

oke bebalik pade cerita sebenar aku tadi. pasal kene himpap tuh .
aku ngan bella tido sekatil mlm tuh :) :) :)
aku tido lambat sbb tak bole tido mlm tu ade hal sikit. bella dah tertido kat sebelah aku. chomel je die tido weyh. ntah pukul brape ntah aku terlelap. tak lame weyh aku tido time tuh . aku rase separuh badan aku sakit. dgn mamai nye aku bukak mate. org kate kalau kene tindih , bace ayat ayat suci alquran. tapi mase bukak mate tu. aku tak yakin lah nak bace ayat ayat alquran. sbb mmg takde keyakinan langsung. aku rase aku mampu tolak je . haha :) kuat tak wawa ? ade kuasa plak mlm tuh ..
aku tgah mamai lg mase nie, aku tido balik. tapi cam tak tido. aku bukak mate besar besar and yang tindih aku tuh sepupu tercinta aku lah , si bella tuh ! hee :)
die pon tak sedar ape yg dah jd. pas2 bgon pg je die cakap aku tolak die. and die cakap sakit . yg tu aku tak perasan lah plak kan .. sorry bella ! :)

hee :)
naseb baik bella , kalau hamba allah yang laen aku tak tahu lah ape aku nak buat.

erm , mcm dah abes je cite. k lah , boubye.
jap jap ..
terima kasih kepada yang sudi membaca . :)

No comments:

Post a Comment