Friday 23 September 2011

rambut idaman

entry kali nie aku nak cerita pasal rambot .
aku rase mane mane perempuan pon ade rambut yang diorang inginkan.
laki pon ade kott , nak rambut macam nie , macam nie and macam nie or tuu .
macam tu jugak lah ngan aku wey .
tapi lek dulu , aku tunggu rambut aku panjang.
tuu lah , dulu rambut dah panjang gatal sgt gy potong. potong pendek plak tuu. haishh , nak nyesal pon tak gune. bnde dah jadi . apa pon tak bole.

oke oke , meh sini kite try usha same same rambut ape yang aku nak .
meh meh . .

taraaa , lawakan rambut die ?
kenal tak nie awek mane .
alaa , minah wwe tu.
name die kelly kelly :)

sorry kabur .
jangan tanye aku , tanye google .

haa ..
lawakan rambut die ?
tapi aku taknak lah buat rambut depan cam minah nie ..

macam nie yang aku betul betul nak.
rambut hitam , panjang and tak tebal tak nipis.

senang citer lah kan , aku nak buat rambut digital perm .
fuhh ! tak sabar rasenye nak tunggu rambut panjang.
kene pulak time poket penuh , mmg tak pikir ape lah .
terus pergi saloon .
haha :)

tunggu kau digital perm . .

No comments:

Post a Comment