Thursday 2 June 2011

wa jadi pengapit !


haa ! nampak tak tu sape ?
tu la waa . pertama kali jadi pengapit. haha . lawak je ..
wa nk cite pengalaman jadi pengapit nie ..
kalau korang berminat nak bace , bace la .. kalau tak berminat , dgn segera angkat kaki !
haha .

oke , yang kawen tuu , akak sedare aku ,
lia namenye .. suami die plak same name ngan bf wa, amy .
tapi bkn tuu yang aku nak bg tau korang ..
mase di suruh jadi pengapit, wa mmg tak nak jadi pengapit ..
sbb nye aku tak reti.
tapi aku di pakse dan terpakse ..
nk tak nak kena la gak jadi pengapit ..
mase hari perkahwinan ni berlangsung , bf wa pon di suruh jadi pengapit .
tapi die mengelak. yang tak puas hati nie , die lpas mengelakkan diri.
aku sgt bengang dan geramm .
haha .
dah la mase nie tgah takde baju . sbb baju yg kuning tuu , ade kt uma makcik aku ..
naseb lah makcik aku bawak ..

mase nie , aku agak di bahan laa ..
ramai kate aku dah tak lame lg naik la pelamin .
merah muka waa ..
aku buat buat tak suke , tapi hakikat nye , aku terlalu suke sgt sgt .
tapi takkan la nak tunjuk plak ..
kalau bole , nak je aku naik pelamin tuu ..
haha ..
best la gak jadi pengapit nie ..

best bkn ape pon . berpengalaman je la. lpas jadi pengapit nie , wa dapat la tau cre cre nak kapit org.
takde la susa mane pon .
ape yg best, aku dapat makan beradap ouh . haha ..
tapi tak semua makanan aku bole makan .
kan baru je lpas jahit kpale , takot gatal gatal n bernanah je ..
haha ..
lpas nie ade lg tak tawaran jadi pengapit ? =)
seronok wa , nant wa kawen ade tak sape sape nak jadi pengapit wa ??
hee =D

erm , macam sampai sini je kot bebelan n omongan kosong aku .
buntu suda bah !
terima kasih kepada yg sudi membaca dan mengundi ..
( bolebahkalaukau )

No comments:

Post a Comment