Sunday 12 June 2011

hidop yang kosong !

taraa :)
ouh , nak bg tahu nie ! nak kecoh kecoh kat blog aku sendiri .
rasenye tak mendatangkan kemarahan sape sape kot ..
yela , blog nie milik aku ..

oke oke , kite fokus jap kat kekecohan tadi , kekecohan yang takde pape pon sebenarnye.
macam nie , semalam aku ade kate idop aku kosaong and sekosong kosong nye ..
hari nie pon aku rase benda yang same.
aku tak tau kenapa. Tapi hari semakin hari idop aku macam dah takde pape .
aku rase nak sekolah ! :(
hurm , itu ape yang aku rase kan sekarang nie ..
tau kenape ? oke , kalau time sekolah , aku takkan rase idop aku kosong sebab hari hari aku ade kawan. tiap tiap hari ade kawan dengan aku . so takkan rase bosan dah ..
kalau bosan pon , kitorang akan cari bnde yang tak membosankan .

berbeza sangat dengan sekarang . kalau sekarang, aku bosan je ,  aku dah takde kawan , ape yang aku ade hanye lah amy ..
tapi kat situ masalah sikit . dia keje keje and keje .
nampak tak ? aku perlukan die tapi die ade bnde yang nak kene buat .
aku dah tak bole nak buat pape kat situ.
nak taknak aku kenelah terima perubahan yang berlaku .

tapi kadang kadang aku rase macam nak ade dengan kawan kawan aku yang selama nie mmg hari hari teman aku . nama pon satu kelas . pagi sampai tgahari ngan dorang kat sekolah , and lepas loceng bunyi pon still dengan mereka ..
hurmm , indahnye mase tu.



oke , kalau korang nak tau , kitorang dalam kelas rapat 4 orang je .
kalau yang perempuan lah .
andd kitorang 4 orang nie antare budak budak yang agak nakal dalam kelas. so, paham paham lah k ?
pernah kene panggil ngan guru disiplin agak banyak kali. pernah begaduh , tapi tak tumbuk tumbuk, cume lempang lempang budak yang baru masuk skola kitorang and buli buli budak bawah kitorang .. haha :) itu lah kitorang .
toink toink ! ini lah kawan kawan aku yang paling rapat dalam kelas .


huhhhh ! fuuuhhh !! haktuiii ! rindu lu orang sume :)

winkkk ,, itu saje lah cerita aku hari nie yang agak membosankan ..

No comments:

Post a Comment