Sunday 19 June 2011

onitsuka tiger.. gghhaauuumm !

heyya ! wuuhoo !
nak cite pasal kasut nie. haha. ade bace tak blog aku yang bertajuk sambungan ? takde eh ? gy bace skarang ! ehem ehem , hari nie nak  citer pasal kasut laahh . kalau ade yang bace pasal sambungan tu mayb korang akan paham kot. 

yang kat sambungan tu ade pic nie kan ? oke , mase nie , aku jalan jalan kat mid valley ngan amy. pas2 masok studio R. pas2 aku nampak bnde yang berwarna ungu. aku pon macam wow ! haha . and aku try kasut tuu. tuu haa yang korang tgah tgok tu , tgah try la tuu. dah berangan aku letak balik :( pas2 pergi jauh dari situ. hurm , oke asal aku beli kasut tu ? first sbb amy akan beli motor , maklumlah kete dah hancurkan . kasut nie jadi pilihan satu je sbb die , sbb die warna umgu :) itu saje. haha. lg pon takde kasut untuk dipakai atas moto nant. aku bukan minah minah yang dok atas moto tu oke ? tak caye tanye fyza and fyda. dorang tahu jiwa aku kat celah mane. erm , tapi tak salah kan kalau sekali sekala aku jadi macam tu ? haha . nak gak merasa macam amy kate tu. lg pon , aku ngan amy je , bkn ngan orang laen pon . so , jgn jadi cam buntut ayam atau bontot ayam k ? aku sangat tak suka . suka hati aku lah nak jadi ape pon . werrkk ! alaa, lagi pon sementare tunggu amy beli kete hujung tahun nie , die beli lah moto dulu. so , jadi lah minah atas moto jap.

toink toink ! :) taaraa , dah beli pon. hee ;) tq b :)
erm, amy belikan .. weehuu !
korang nak tak ?  baik cepat ouh. dah takde saiz. haha. tak tau la kat tempat lain. tapi kat studio R mid valley dah takde dah. . eh , ade tapi saiz yang dah tak bnyk.

dah pakai pon kasut nie . time nie tgah tgok tgok gelang. tak ingin pon nak beli . tak cantik pon gelang tu. pic nie diambil senyap senyap oleh amy. beri tepukan untuk die :)

hurm , penat penat and penat. so , bourbye semua !

No comments:

Post a Comment