Saturday 18 June 2011

semalam punye kisah laa :)

eh hye :) macam dah lame je tak maen update update ouh .
haha, pape la , nak citer pasal semalam . saje nak bg tahu kisah yang dah lepas . semalam , aku tgok movie :) ouh die sangat comel dalam citer tuu . sangat memikat aku .. tau tak , semalam aku tgok movie ngan emmy :) bestfriend aku mase kecik and sampai skarg. kitorang tgok ciet 3.2.1 CINTA ! yang memikat aku tu , farid kamil la. tapi diana amir dah berjaya pikat aku . die style gile ouh ! :)
hurmm , best , seronok , menghiburkan and bla bla bla. itu je yang aku bole kate kan.
kalau nak tau korang tgok jela k ? malas nak cite panjang panjang .

ouh , seblom tuu , aku lupe nak cite. mase tgah nak beli tiket tuu , aku tersempak ngan fatin and aqira. dorang pon nak tgok citer yang same. so kitorang amek la tempat bersebelahan . maknenye , aku tgok movie 4 orang la. bkn bedua. romantik sangat dah tuu. huhu .

haa , nie selepas kuar dari citer tuu .
emmy , wawa , fatin and aqira ! :)

oke oke , lepas tgok movie gy jalan buang duit. pas2 jumpe dewi nagn meme and kitorang gy karoke . macam tu je la cite aku . haha . malas nak cite, tu je yang kitorang buat sampai lebam . oke ? haha .. dah . aku malas nak membebel . :)

oke , yang nie plak dewi nagn meme .
dah ! macam nie je cite aku hari nie .
haha . bodoh kan ? macam korang la jugak ! :) :) :) :)
bye boooooo...duuuhhhhh !

No comments:

Post a Comment