Saturday 11 June 2011

geli geli geli la weyh !

haha :) nampak tak ape tuu ?
wawa kat situ kan ? first aku nak tanye , betul ke ape yang tertera tuu ?
oke , macam nie la , aku rase macam sangat tak bole bla ..
aku macam tak percaye je bende bende nie .
and sebenarnye aku sangat tidak menyukai apabila ade di antare rakan rakan fb tag tag and taggg kat aku bnde bnde yang pelik and buat aku geli hati and geli geli geli !

haa , yang nie aku takde la geli sangat.
sebab nie name dalam ic aku .
percaye ke tak aku pon tak bole nak kate. mayb aku masih lagi dalam keraguan.
haha. yang nie aku tak berape nak geli geli tapi aku geli sikit sikit . haha . :)

hahahahahha (gelak geli geli)
oke , kalau aku nak cerita pasal bulan kelahiran aku nie , aku percaye ape yang tertulis, tapi tak semua betul !! oke , kalau yang berperwatakan mudah berubah tu mungkin betul, tidak suka dikongkong pon betul, suka kegiatan yang lasak betul gak, yang pasal sensitif tu pon betul, suka berkawan betul , suka berangan angan sangat lah tepat, suka hiburan betul , pasal boros tuu tepat lah tp tak selalu :) , yang romantik tuu kurang pasti tanye lah bf wawa. anddd paling penting yang cemburu tuu , mmg tinggi and tertinggii !
haha :) :) :)
oo, korang kene tahu , aku geli sikit sikit yang nie sebab ade wawa wawok ! :)

hurmm , yang nie plak same je dengan yang ats tuu .
eh , tak same tapi hampir same and lebeh kurang jee .
still geli geli sebab ade wawa wawok . tak tau kenape geli bila nampak wawa wawok dalam bende yang pelik , klakar andd ntah pape ntah ..

haha :)
sekian saje cerita geli geli saye .
TQ !

No comments:

Post a Comment