Saturday 4 June 2011

seharian bersama yang tersayang =)

wee =)
kisah kali nie kisah mengenai orang tersayang aku ..
hari ini dan saat aku mengupdate blog nie , aku ade bersama yang terSAYANG !  =)
haha .. die cuti and aku plak tak kerja . tiga hari berturut turut aku malas sgt nak kerja ..
haha .
tau tak knape ? sbb MALAS . itu je jawapan yg aku bole bg kat sape sape yg tnye ..

oke oke , skarg , aku nak crite pasal aku ngan amy . bkn pasal malas berkerja .
semalam , 3 jun 2010 tarikh yang telah memanjangkan lagi perhubungan aku ngan amy =)
semalam genap kami 3 tahun and 5 bulan .
seronok kna ?? =)
sangat lah seronok  ..

hurm , kitorang mmg plan nak kuwa ari ni pon .
tapi tak plan nak kemane, tu yg tak menentu. jadi ikut je gerak hati ..
first tempat kami ke mid valley , setelah lame tak pijak mid , akhernye hari nie kami pon pijak .
haha ..
siap hentak hentak lagi ..
sebenarye kami kesane kerana ingin mengimbas kembali kenangan antare kitorang ..
mid valley tu lah sebagai saksi pertemuan kami yg pertama ..
kalau igt balik mase tuu , mmg rindu n akan buat aku ketawa ..
tau kenapa ??
sbb , mase tu , amy buat buat tak kenal aku . die lalu je sebelah aku ..
tapi firasat aku mengatakan tu amy ..
so , dengan berani nye aku pon pandang die n teros panggil " b !!!! "
haha .. die pon pandang aku ..
aku pon perlahan lahan menghampiri die n pelok lah mamat yang mmg milik aku nie ..

hurm , itu lah sebabnye tadi kitorang gy mid tuu ..
skarag kat cc plak ..
amy sebok sangat nak tgok maharajalawak .
yang die akan tgok , jambu, jozan and sepah .. tu jela ..
so , die tgok maharajalawak and aku plak maen update update blog aku nie ..
rase mcm dah lame je kitorang kat sini .
lpas nie mcm nak gy merayap kan kaki kat uptown je .
tapi tgok lah dulu ape plan nant .
jenis aku , aku ikot je bontot amy janji aku ngan die ..
tuu je laa .

oo, hari aku jadi minah rempit jap ..
 haha ..
abb kitorang kuwa naik motor .
yela , kan batu lpas xcident !
huh ! sedih bile igt balik semua tu , skarng tgah tgu amy nak kuwa kete ..
nant ade mase wa update pic kitorang yang kuwa ari nie k ?
amy nie kan dah tua , jadiii nak bawak usb pon dah tak igt .
so , laen kali jela wa update pic pic kitorang ari nie ..

oke kan ? macam biaselah , sampai sini jela . nant wawa
sambung menyambung k ?
assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment