Thursday 2 June 2011

perlahan perlahan !

perlahan perlahan tajuk aku kali nie .
korang paham ape yang aku cube nak sampai kan ? mungkin korang tak paham ..
mmg la tak paham sbb tu sekadar tajuk . aku belum cerita lagi ..
mcm nie , ape yang aku cube nak sampai kan sebenarnye berkaitan dgn blog aku nie ..

perlahan lahan aku update blog n menghias blog nie ..
haha ..
nie yang aku try nak korang tau walaupon korang tak nak amek tau ..
bkn nye aku malas nak update tapi mase tak mengizinkan ..
maklum lah , keje kate koo ..
haha ..
pg pg dah bangun n gy kerja , malam baru la balik .\
mane la nak ade mase u[date blog kannn ?
bz la kate koo ..
 haha ..
walaupon aku bz, tapi aku akan cube mengupdate blog nie ..
ape org kate , sikit sikit lame lame jadi bukit ..
tapi aku taknaki lah blog yg menjadi sumber inspirasi aku nie jadi macam bukit ..
tak dapat lah aku nak bayangkanyee ..

jadi ,, same same lah kite tgu blog nie di update ..
bz la kate koo !
haha ..
sekian , wassalamm . =)

No comments:

Post a Comment