Friday 29 July 2011

malaysia vs singapura

malaysia tak kalah ! itu yg korang patut tahu !

ehem ehem ! bismillah ! malaysia malaysi malaysia ! :)

first , aku nak korang tahu aku tak puas hati ngan pemain singapore. mcm sial gile sumpah mcm taik.
korang kene tahu yg dorang nie mmg lembik gila gila. jatuh sikit sakit ! taik die. kalau keje jatuh je , baik maen lompat jauh. suka sgt buang mase. mmg bnyk gila lah buang mase. pengacara pon ade ckp , jgn layan pemain singapore. tektik je lebeh . sumpah aku benci singapore. menang berape lah sgt. taik lebih !

tapi aku tgok pemain malaysia tak berape nak semangat sgt lah semalam. lagi lagi amirul hadi. aku tak tau knape ngan die. and ape yg aku nampak, dorang mengharapkan safee sali and kunalan je. sgt kesian . tapi safee sali dah berjaya bg satu gol. bgus lah, die terbaik sgt ..


korang tgok mase nie ?
time nie terbaek gila lah. dorang lipat smart gila. serentak plak tuu . .
semangat aku tgok dorang nie. bagus lah ..

che mat =)

yang ni mmg patut di bangge kan gila . cekap gila lah abg aku nie. haha. :)
semalam tu pon care kebetulan je sebenarnye sbb dah takde org backup die , kalau ade smalam , mmg tak masuk lah singapore tu. jampi kuat mmg lah . .

ouh , lg stu sblm aku terlupa , aku nak ucap kan terima kasih kt rakyat malaysia yg bg laser kat keeper singapore tu. haha . padan muka die. suka sgt sgt. haha. puas hati aku ouh . :)

smalm pon aku bangge gila sbb stadium di banjiri rakyat malaysia. tak putus putus bg semangat, mmg bagus sgt sgt. seronok plak aku yg tgok . huhu. hurm lagi skali aku tekan kan , malaysia tak kalah o0ke ? malaysia dah buat yang terbaik dah smalam. tepuk tangan sikit utk harimau malaya. kasi buu same singapore yang batak tuu .. :) :) :) :)


aaauuummmm !!

No comments:

Post a Comment