Thursday 28 July 2011

hampa ! tiket bola habis

sedeh sedeh sedeh :(
aku sgt sgt lah sedeh . .

korang bace lah dengan sedih oke ? mungkin ade yg akan sedeh same same ngan aku ..
korang tahu kan hari nie perlawanan bola malaysia vs singapore bodoh. sape tak tau gy join singa bodoh tu . tak tau knape aku nak sgt sgt gy kali nie . ape yg ade pon tak tau lah . tapi aku nak sgt sgt n sgt sgt pegy stadium tu. oke , mungkin minat aku pada bola dah semakin besar and terus membesar. maybe lah kot. aku pon tak tau . 

duit aku dah bg kat abg aku suruh beli tiket, tapi bile aku dapat tau tiket habis, sedeh woo. tapi takde lah nanges nanges or marah ke pape. terkilan ade lah sikit. tapi ape bole buat bnde dah jadi kan.. laen kali jela. haha :) semangat aku nak gy semate mate nak jerit jerit utk malaysia. haha. oke , bile adek aku blk skola , die tnye pasal tiket. aku ckp tak dpt gy tiket habis. korang tahu ? budak pompan tu nanges sampai hidung die merah. lawak lawak . adek aku yg pompan nie , mmg mcm jantan sikit, suka maen permainan lelaki. juara maen futsal kat skola and wakil daerah main hoki. tapi .

oke , berbalik kepada topik asal . masih lagi sedeh :(
sekarang tgah nanges sebab baru je tertengok safee sali.


kalau aku dapat pegy , mgken aku akan dapat gmbar die dr jauh .. huuu. tapi syg , ape pon tak bole . so mlm nie tengok jela kat tv. buat kecoh depan tv.
TERPAKSA !

ape ape pon , malaysia pasti boleh . haha . aaauuummmm !!
sekian , wassalam . .

No comments:

Post a Comment