Wednesday 13 July 2011

hari ini bersama bella dan mcd !

lakaran wawa dan bella ! :)

haha :) ape korang nak kate kate lah weyh , yang penting aku rase sgt happy bile buat buat benda yang tak brape nak bodoh ..

hari nie saje aku buang mase aku bersama sepupu or duapupu aku, iaitu bella.
 
hee :D lawa kan die ? chomel gitu . ehem , suda dimiliki !

oke , bukan itu yang aku nak cerita . hari ni aku nak cerita kat korang pasal hari nie lah takkan pasal semalam plak kan ?
ehem ehem , aku mula k ? bismillah . .
oke , mula mula aku ngan bella gy buat rambot. aku potong rambut and blow rambot. lepas tu , teman bella gy beli barang and teman die gy bank sebab nak gy bank in kate nye. so ape yang aku tahu aku ikot jelah :) pastu pastu pastu and pastu kami rase lapar and rase nak makan. jalan jalan and teros kan perjalanan pastu nampak mcd and gy masok mcd beli beli and makan. lepas kenyanggggg , kami akan kongsi ramuan mcd kepada mereka yang ade di sekeliling kami. haha :) :)

jadi lah macam nie ..

haha. tau tak , ade orang usha kitorang time tgah maen masak masak nie . 
haha . malu tak malu lah kan , tapi buat tak tahu je. mmg nie lah kerja aku ngan bella kalau leoas makan mcd :) korang nilai lah sendiri ape yang kitorang buat tu. tak ramai orang mcm kitorang tau ? haha. bodoh tak bodoh belakang cerita lah kawan ! :)

harap anda dapat menilai dan hargai kerja kami :)
padan muka staff mcd. mesti tergelak and termarah time tgok ape yang kitorang buat. haha.

kami mohon maaf yaa pak ? :)
 oke , terima kasih kepada pembaca sekarang aku nak lari laju laju and teros ke rawang. nak tangkap amy kat sane and pelok die. hahaha :)
assalammualaikum . .

No comments:

Post a Comment