Monday 4 July 2011

3 tahun 6 bulan sudaa :)

hey hey hey ! :)
selamat membaca kepada yang baca :)

03.07.2011
semalam genap 3 tahun 6 bulan aku dengan amy .  ape yang aku rase kan , aku rase tersangat dan teramat lah happy. hehe ;) semalam kitorang bersama berjalan bersuka dan beria :)

haha :) oke semalam aku ngan amy gy tgok movie. cerita sekali lagi menjadi pilihan hati aku dengan amy. yang dilakon kan oleh akak aku lisa surihani and abg aku shaheizy sam and jgak adk aku mia sara nasuha :) cerita die sweet bagi aku and ade part korang kene nangis sbb aku termenangis. hehe. korang tak payah beli cd die. korang tgok je di pawagam berhampiran anda. haha . sebab , ouh takde sebab utk dinyatakan . haha .

hurm kitorang masuk pukol 4 time tuu. pas2 time dah abes kitorang teros ke parking sebab kate amy , sekarang mase utk jalan jalan amek udara luar . pas2 aku pon oke saje :) oo , jap jap ! mase kitorang otw nak keluar tu, kitorang tersempak dgm artis ! hehe ;) aku cam batak sikit walaupon aku tak minat die sangat. tapi nasib baek aku suka lagu lagu die . oke , korang nak tahu sape ? haha . hafiz af7. aku batak ngan rambut die je . oo, tapi aku tegur die sebab die betul betul ade kat sebelah aku time tuu . aku macam nie " hafiiizzz :) " and die pandang ke arah aku pas2 die macam nie " hyeee :) " macam tu je tapi aku happy sebab dapat tgok rambut die. haha.

oke , pegy balik kat topik aku ngan amy utk semalam,. hurm , semalam agak lame lah aku ngan die. aku happy gile semalam  dapat lepak ngan amy lame lame lame and lame . :) :) :)
semalam hari aku belanja die :) tak salah kan ? aku belanja dari a sampai z . seronok :) amy senag je makan die . sumbat mcd je. nant diam lah die . pas2 die tak bole tgok buskin robin. itu je . kadang kadang ape ape jenis aiskrim pon die tak bole nak tgok walaupon aiskrim malaysia yamg 20sen tu..

lpas lepak lepak , pusing kl , jalan jalan buang duit, agak macam dah malam malam, amy pon hantar aku balik . macam tu jela hari kitorang. oo, bile kitorang jumpe , kitorang suka share ape ape saje jenis cerita yang boleh dikongsikan. tak kisah lah ape cerita pon . janji cerita tu menarik and hapy kan kitorang :) oke , itu je yang mampu aku beritahu korang :)
TQ !

No comments:

Post a Comment