Monday 8 August 2011

salah aku ke ??

aku tak tau mcm mane nak mulakan cerita.
aku sedeh sgt sgt . sedeh yg teramat sgt. mungkin ade hikmah semua nie. tapi hati aku tak bole nak terima ape yg dah jadi. aku tak tau lah salah sape antare aku ngan die. tapi ape yg pasti mmg aku takde buat hal kali nie . lg pon aku dah janji aku taknak buat hal. sbb aku dah malas nak godoh. tak gune rasenye gadoh sbb aku tau , aku akan dgn die balik. 

aku tak tau ape masalah pompan nie nak kacau kacau aku ngan amy. ape yg pompan nie nak ? sbb die pompan nie aku ngan die gadoh. dah lame aku tak gdoh dgn die mcm nie. aku baru nak rase bahagia dgn die. tapi ade plak yg nak menyaketkan aku. ape aku nak buat pon taktau lah. aku mmg tak suke nak gadoh gadoh ngan pompan lah. buang mase aku je. tapi pompan nie dah naik lemak lah ! takkan aku nak diam and tengok je die dok syg syg ngan amy, kan kan kan ? aku ade hak tak as a gf ? ade tak weyh ? aku rase mmg aku ade hak lah pon . haishh entah lah. sedeh sgt sgt.

ye ! mmg die kate die tak layan. tapi kat fb lah. phone aku nampak ? mmg tak nampak lah . .
huh ! pnat lah gado mcm nie. nak mengalah mmg aku dah mengalah. bile aku ngan die dah oke , ade je yg cari pasal . mmg nampak sgt sgt BETINA nie sengaja.
malas nye nak gado gado. pening. aku tak tau nak cakap camne.
sedeh plak layan lagu nie .
 haish ! tekanan jiwa weyh. dah lah , malas nak pikir ar. tgok je ape kesudahannye nant . .

salamm . .

No comments:

Post a Comment