Friday 2 December 2011

siti nur ain !

hello !
lamenye aku tak meng-update blog aku nie .
hampir bersarang dah nie .
shutt ! aku bukan nak citer pasal blog yang hodoh and bersarang nie .
sangat tidak penting untuk diketahui ..

entry kali nie aku nak share dengan korang and nak korang kenal my lesboo.
ahaha :)
korang jangan berani berani nak sentuh die oke .
saya sayang sangant kat die.

first , name die Siti Nur Ain .
die sangat comel . aku kenal die and start bermanje dengan die sejak umur aku 5 tahun. 
lame kan ? aku tak tipu nie . nie kisah benar.
dulu mase hingusan lagi , aku selalu gy ruma die sebab nak mama die suap kan makanan.
manje kan aku ? *mengade
aku rapat sangat dengan die. rapat sgt. kalau bole tidur nak sekatil , mandi nak sama sama .
and citer hot nie . meh dekat sikit . .
nak dengar tak , kalau taknak bace jee oke ?
hee . korang tahu , aku ngan die penah mandi sama sama .
auww ! time tu kitorang dah lambat sgt nak pergy kerja. haha .
takkan aku lupakan saat indah itu sayang .

siti nur ain , seorang yang lemah kalau nak dibandingkan dengan aku.
kitorang satu tempat kerje. tension kerja , penat dengan kerja , die akan share dengan aku sambil airmata die mengalir. aku pon pujuk pujuk and terus pujuk.
kesian die . tapi pelik sikit , kadang kadang die taknak share ngan aku .
aku goyang goyang kan badan die and pakse die bgtahu kenape die sedeh.
saya tak suka tengok awak sedeh.
die mmg seorang yang lemah lembut. kalau lawan ngan aku , aku menang kot.
tapi tak pnah pon lawan . haha :)
aku agak kasar pada luaran tapi ayu pada dalaman .
itu yang boyfriend saye suke :)))
*tetibe

orang kate , kawan ketawa senang cari. kalau nak happy sentiase ade kawan.
tapi time sedeh , susah nak tengok kawan ade dengan kite.
tapi tu andaian orang terhadap kawan mereka.
ye ! mmg ade kawan macam tu dalam dunia nie. kite kene pandai berkawan and nilai kawan kite.
tapi , siti nur ain tak macam tu . 
senang die denagn aku , susah die dengan aku .
ketawa die dengan aku , time sedeh pon die still ade dengan aku.
ini bukan cerite amek hati atau buat buat romantik.
mmg kitorang rapat dari kecik. die always ade dengan aku.
sebab tu lah saye sayangkan awak siti nur ain.

terima kaseh syg sebab always ade dengan aku.
aku ingat semua pesanan kau. hehe . .
kau cakap , kau taknak tengok wawa yang sedeh. kau nak tengok wawa yang happy , yang always ceria. kan kan kan ? ingat numb 10 ? ingat aku lukis ape kat badan kau ? 
sweet time tu , aku takkan lupe kau weyh.
pernah terpisah dengan kau , and sekarang kite togheter balik .
taknak terpisah lagi. cukup lah sekali.
tthanks :)

siti nur ain
lesb0o saye <3


jangan kacau die !
jangan sakit kan die .
wawa akan jadi superhero die.
hee :D

SAYANG AIN !

No comments:

Post a Comment