Friday 7 October 2011

kluang ouh kluang

salam korang :)
entry kali nie aku nak share cerita ahad lepas.
lambat kan aku update ?
saje je nak lambat lambat kan cite. hee .

kluang , dah tentu umah mak amy. "mak mentua" hehe *gelak malu
ahad lepas , kitorang gy sane sebab nak hantar girlfriend kecik kerja kat batu pahat.
alang alang singgah lah kat kluang.
tak jauh mane pon .
sebab tu kitorang gy sane ahad lepas. lagy pon , balik uma mak amy sebab amy nak amek geran kereta die.

malam minggu lepas , aku ngan amy keluar dulu.
pusing pusing KL. saje buat buat semak kat sane.
selalu lah gak malam minggu kitorang buat semak. padahal mane ade ape 
sgt kat sane. duduk tepi tepi jalan ngan mmber mmber die.
tengok polis kejar budak moto.
haha. bodoh seyh polis tu. nak cari makan plak.
benci aku. bukan nye dorang langgar polis tu pon .
yang aku gy sebelah kan budak motor tu  asal ? haha. satu sebab je , aku tak suke polis.

hm hm hm , malam minggu tu , amy amek aku lebeh kurang pukul 9
pastu kitorang terus gy kat mane ntah. jumpe mak aku jap
sebab nak amek duit untuk esok.
lame tak lame lah sgt lepak ngan mak aku.
pukul 11.30 kitorang gerak and lalu kat dataran. lalu sahaja oke ?
lepas tu, kitorang gy cheras jap. uma mak angkat amy.
tapi tak naik pon , kitorang tunggu kecik mandi.
haha. lame jugak lah budak tuu mandi.

tinggg ! kecik pon dah siap mandi. haha.
magic kan ? *ntah pape
dan dan dan , kitorang pon teruss wennnggggg sampai lah kat dataran balik.
duduk duduk je tepi tu,
pastu, mmber amy pon datang.
ouh , kitorang gy kat kecik lagy sorang dulu.
jumpe die ngan awek die jap.
sebab malam tu akak (gf kecik) tido umah aku.
paham tak ?
ade dua kecik skrg nie. kecik cheras sorang ngan kecik mane mane je lg sorang.
haha.

zub zab zub zab..
nak di pendek kan cite . kitorang pon balik .
pukul 4 sampai lah uma aku kat damansara.
pukul 4 plak sampai, nak tido pukul bape ? esok nak bangun gy kluang plak.
aku ngan akak sempat sembang lagi tuh.
rase dah penat baru tido.

huish , sekejap nye tido dah pukul 7. tapi aku buat tak tau lagy.
yang laki lah kene bangun awal.
dorang otw baru lah aku mandi weyh.
tapi aku ngan akak tido balik. haha.
jahatkan ?
lepas tu , kitorang bangun glabah gile sbb dorang dah otw.
kuang kuang kuang..
yang bestnye , dalam kete semua tido kecuali kecik.
die kene drive. kesian die.
b mengelak eh ? :)
haha. jahat b nie.. perjalanan mmg sgt menyeronokkan.
mmg happy lah kalau berjalan ngan orang tersayang kan ?

gambar ? nak upload lah nie. tapi ade kat phone amy.
hari lain lah uplad. oke ? hee.
malas nak bawak cam. sebab kalau bawak amy je yang kene pegang.
padan muka die.

cite panjang lagi nie. tapi macam malas je nak cite.
bkan korang bace pon .
tak payah lah bace, tak best pon blog nie,
*sedeh

ouh , aku nak gy sane buat bende tu jap.
oke korang , salam japp. *salam cium tangan
boubye b. * bye kat b je.

No comments:

Post a Comment